Sunday 8 May 2016

Personalized Angel for sporty girl / Personalizowany Aniol dla sportowej dziewczyny

Hi all
Today I have for you an example of one of my personalized big angels... for a sporty girl.
There is a lot of amazing people you know which have completely different hobbies and it is so difficult to find something very special for them as a gift... So here it is Guardian Angel dressed in sports clothes with the a ball in her hands
Even hair were done to make my angel similar to the birthday girl...the most details I get the more angel will look like the person you want to buy for 
I love her shoes and the socks by the way :) How about you ????

Witam 
Dzisiaj mam dla was przyklad personalizowanego duzego Aniola. Tego wykonalam na zamowienie dla dziewczyny, ktora uprawia duzo sportow, a w szczegolnosci pilke nozna. Nie tak czesto sie zdarza ze dziweczyna ma tego typu hobby, prawda??? Dlatego z ogromna przyjemnoscia wykonalam zlecenie, gdyz im bardziej kreatywnie tym lepiej :)
Zamowienie aniola jest naprawde czyms szczegolnym i czasami jest niezwykle trudno wybrac odpowiedni prezent....czasami nie jestesmy w stanie znalezc niczego... 
I tutaj pojawilo sie rozwiazanie :) 
Mozesz zamowic u mnie personalizowanego aniola, im wiecej szczgolow dostane, tym bardziej aniol bedzie przypominal dana osobe ( nie do zludzenia bo portrecistka nie jestem ;P )
Wiec przedstawiam wam anilola ubranego w sportowe ciuchy, z pilka do nogi, i z grubym dlugim warkoczem, takim jaki na co dzien nosi dziewczyna.
Nie wiem jak wy ale ja osobiscie zakochana jestem w jej trampkach i skarpetach :)
Oby wiecej takich zmowien :)









No comments:

Post a Comment