Wednesday 11 May 2016

Introducing a Sunday post / Zapowiedz niedzielnego posta

Good evening
I am really late today with the post as I was preparing a step by step for you guys :)
It is almost ready but I will need one more day to make may photos nice to see.

I made a bookmark,,,,,a special one...Why?
As some of you know I've started practising yoga a while ago... I fallen in love with it and I started to read about it a lot...first I looked on-line for some more info then I've found Yoga Girl and her amazing book :)
I've asked for that book for my 33rd Birthday and I got it. Then I realised  I have to make a nice mandala bookmark for this book to make my reading even more relaxing and inspiring...
The book was so good that I've red it before I finished my bookmark  ha ha but I'm going to use it for other inspiring books :)

If you are interested of how I did my gorgeous bookmark watch this space!!!
On Sunday You will see all photos and step by step instructions :)

Good Night!!!




Dobry wieczor :)
Jestem dzis bardzo spozniona z postem ale to dlatego ze przygotowywalam dla was nastepny tutorial...krok po kroku. Juz praktycznie jest gotowy ale jeszcze musze ostatnie detale poprawic i zrobic porzadny opis.

Zrobilam zakladke do ksiazek...bardzo wyjatkowa,,,,a dlaczego?
Jak juz pewnie wiecie od jakiegos czasu praktykuje joge....no i zakochalam sie po uszy w tej praktyce, a jak to ja, oczywiscie musialam zaczac szukac informacji na ten temat. Na poczatku tylko on-line ale pozniej znalazlam Yoga Girl i jej wspaniala ksiazke. :)

I stalo sie, dostalam ja na moje 33 urodziny :) 
No i zdalam sobie sprawe ze koniecznie musze zrobic mandalowa zakladke do czytania tej ksiazki, zeby czytalo sie jeszcze przyjemniej.
Oczywiscie zanim skonczylam zakladke, ksiazka byla juz przeczytana,,,naprawde wspaniala ksiazka polecam kazdemu. 
Zakladka jednak nadal sie przyda bo mam jeszcze kilka inspirujacych ksiazek do przeczytania, i na pewno beda nastepne :)

Jesli chcielibyscie zobaczyc jak powstawala moja zakladka i czego uzylam do jej wykonania zajrzyjcie do mnie w Niedziele :)

Dobranoc!!!







No comments:

Post a Comment