Thursday 31 March 2016

The Power of Life / Sila Zycia

Hello 
I have to apology for delay in posting...I was really busy doing projects for Chamelon Pens company...But I managed to make them on time..... phew!
So shame I didn't write my posts on time...But I'm here today :) with one of my projects done for Chameleon Pens Blog called The Power of Life. The step by step instructions available on their blog so in a free time just go there and have a look :D Hope you will like it. 
It is a bit different of what I'm doing for them as usually I just colour in the projects they send to me, but this time I designed and coloured the project which is something to be proud of isn't it?
I used off course Chameleon Pens to colour (Deluxe Tone Set) which you can purchase here and believe me....if you like spend your relaxing time colouring in then this is what you really want!!!!
These Pens are amazing, I highly recommend them....
Ok now to the project:D Only one photo...for more visit blog

Witam
Musze na poczatek przeprosic, ze po raz kolejny spoznilam sie z postem (sroda to zwykle moj dzien na postowanie ;) ) Bylam zapracowana konczeniem projektow dla Chamelon Pens... Udalo mi sie...wyrobilam sie na czas...fakt na ostatni dzwonek, ale jednak...!
Szkoda ze nie udalo mi sie napisac posta na czas...ale dzisiaj juz jestem :) z jednym z projektow wykonanych na blog Chameleon Pens zatytulowany Sila Zycia. Instrukcje krok po kroku mozecie zobaczyc na tym wlasnie blogu. Serdecznie zapraszam do ogladania, lajkowania i komentowania. Mam nadzieje ze przypadnie wam do gustu.
Jest to troszke inne od tego co zwykle robie dla tej firmy, zwykle tylko koloruje gotowe projekty, ale tym razem sama zaprojektowalam i pokolorowalam projekt, wiec jestem bardzo bardzo zadowolona i zaszczycona ta mozliwoscia.
Oczywiscie uzwylam pisakow Chameleon Pens do pokolorowania mojego drzewka (Deluxe Tone Set) ktory mozna zakupic tutaj i uwierzcie mi, jezeli lubicie spedzac swoj wolny czas na relaks w postaci kolorowania chcecie posiadac te pisaki!!!!
Ja je uwielbiam i szczerze polecam...
A teraz wracamy do projektu :D Tylko jedno zdjecie....wiecej zdjec na blogu



No comments:

Post a Comment