Sunday 27 March 2016

Happy Easter!!!! / Wesolych Swiat Wielkanocnych




Happy Easter to everyone!!!!
Easter Sunday should be the day we spend with our family and I hope you Spend that time that way :)
We had our Easter Breakfast in the morning and then I stayed at home with kids and my hubby went to work unfortunately...But this mean I have some time to write an Easter post for you :)
And for today I have some nice Easter  decorations which I did in the past few years and now. Hope you will enjoy watching them...Maybe you get some inspirations to do your own? 


Wesolych Swiat Wielkanocnych kochani!!!!
Wielkanocna niedziela powinna byc dniem, ktory spedzamy z bliskimi i mam nadzieje ze tak wlasnie u was jest... My mielismy Wielkanocne sniadanie razem a potem moj maz niestety musial jechac do pracy, wiec zostalam sama z dziecmi w domu...a wllasciwie to calkiem sama bo szwagier z zona zbrali dzieciaki do siebie ;) Ale to oznacza ze mam czas na popraciwanie, wiec postanowilam napisac wielkanocnego posta pelnego wielkanocnych dekoracji. Mam nadzieje ze przypadna wam do gustu. Dekoracje te robilam w przeciagu kilku ostatnich let, niektore na te obecne swieta... Moze sie ktos zainspiruje do zrobienia czegos swiatecznego?



Salt dough Bunny captured in Easter Egg :) Done last year
Kroliczek wielkanocny w jajku :) z zeszlego roku...mysle ze powinnam zrobic wiecej takich jak tylko znajde chwilke czasu :)


Stick  Lambs  made with salt dough great as a pot decorations
Baranki na patyku zrobione z masy solnej, swietnie sie prezentuja w doniczce z kwiatami



Easter Kids made by me and my Hubby ;P and Original Easter Bunny :D
Wielkanocne dzieciaki wykonanie: Ja razem z mezem ;P i Oryginalny kroliczek wielkanocny :D



 Easter kisses :-*
Wielkanocne buziaki ;-*


Boiled Eggs painted using Chameleon Pens
Pisanki malowane pisakami Chameleon




 And Eggs decorated with bread mass which I promised to introduce to you once I've tried it... Will try do prepare post about it this week
I Jajeczka udekorowane masa chlebowa, o ktorej obiecalam posta jak tylko ja wyprobuje... Postaram sie wiecej o niej napisac w tym tygodniu

This one was made by my mum- Elzbieta Kulas. She showed me how to work with this mass
To jajko udekorowala moja mama- Elzbieta Kulas, to ona pokazala mi jak pracowac z ta masa 


 Another made by my mum- Elzbieta Kulas
Nastepne wykonane przez moja mame- Elzbiete Kulas


 And here my first try :D
A tutaj moja pierwsza proba :D


 And the last one made by my mum- Elzbieta Kulas
I ostatnie rowniez zrobila moja mama- Elzbieta Kulas

Hope you enjoyed this post. If you have any questions about the techique I use or anything about decorations let me know... Would be nice if you leave a comment below the post
Happy Easter

Mam nadzieje ze spodobal sie wam moj Wielkanocny post. Jesli macie jakiekolwiek pytania odnosnie moich prac, technik jakich uzywam smialo pytajcie, byloby mi rowiez milo gdybyscie zostawili jakis slad po sobie w postaci komentarza ponizej posta
Wesolych Swiat


No comments:

Post a Comment