Sunday 17 July 2016

Playing with henna and mandalas/ Zabawa z henna i mandalami :)



Hi all
It is Sunday so I have something new for you...
Maybe not something you would expect from me but I'm sure you will like it :D
I've been playing with natural henna on Friday  and I liked it very much so decided it is good theme for today.
I'm looking for lots of different ways to show off my art, especially with using mandalas as I love them to bits. They make me calm, happy and relaxed so I'm using them everywhere.
Also I am thinking of getting tattoo with some kind of mandalas and this was a great way to see if that would be a good idea. 
I got henna from my friend Justyna and first of all I've practised on her arm...it was fun....and I decided to make one on myself...Actually i fallen in love with this... 
Look at the pictures... and see by yourself :D

Witam kochani
Jest niedziela i dzis lekki post z czyms nowym...wlasciwie i nowym i starym ha ha...
Moze to nie jest post ktorego byscie sie spodziewali ale jestem pewna ze wam sie spodoba :D
Dzieki mojej przyjaciolce Justynie zaczelam sie bawic henna i musze powiedziec ze pokochalam to... Wspaniala zabawa, fajny efekt .
Justyna przyszla do mnie pewnego dnia z henna i poprosila zebym zrobila jej jakis wzorek na rece,,,,no wiec zrobilam...i zachcialo mi sie wiecej. Niestety ze wzgledu na notoryczny brak czasu dopiero w piatek udalo mi sie usiasc do swojej reki ;)
Jak wiecie uwielbiam mandale i caly czas szukam nowych pomyslow jak mozna by jeszcze inaczej ze tak powiem wplatac je w moj art i w moje zycie... wiec pomyslalam ze mandala wykonana henna zadziala znakomicie. Mandale sprawiaja ze staje sie spokojniejsza, szczesliwsza i bardziej zrelaksowanai staram sie je wykorzystywac w swoim zyciu jak najczesciej jest to mozliwe, nawet mysle o zrobieniu tatuazu z wykorzystaniem mandali i pozytywnych symboli,,,,wiec swietnie sie zlozyla z ta henna...bo moge sobie pocwiczyc i zobaczyc czy mi sie to podoba na moim ciele.
Tak bardzo mi sie spodobala zabawa z henna ze nawet przeszlo mi przez mysl ze moglabym obtatuowac wiecj osob i moze nawet wlaczyc taka usluge do mojego biznesu...hmmm...zobaczymy zobaczymy

Zobaczcie sami :D




Henna I used :D
Takiej henny uzywalam



Thats my first ever design on my Friend's arm 
Moj pierwszy raz na rece mojej przyjaciolki ;)


And my own mandala henna and my second time 
I moja mandalowa henna i moj drugi raz 


Holding my healing crystals ;)
A tutaj z moimi leczniczymi kamieniami ;)

Just me ;P
Tylko ja ;P


After taking henna off....orange????
Zaraz po sciagnieciu henny....pomaranczowy????


12 hours after taking henna off.....a little bit darker...I'm wondering if it change colour in next hours or stay as it is now???
Po 12 godzinach po sciagnieciu henny...troche zciemnialo... Ciekawa jestem czy jeszcze zmieni kolor czy zostanie juz taka jaka jest???


Leave your love by adding some comments :D
Zostawcie troche milosci dodajac komentarz pod postem :D


No comments:

Post a Comment