Friday 5 February 2016

Is this art related? / Czy to jest powiazane z artem?

This is a question for today...I know my blog is about art of my soul,,,,so here is a question: Is my healthy lifestyle, my workout art related?

hmmmm I will try to answer that...
It is maybe not important to my blog's followers that I love to exercise and dance and obviously working hard....but to me it is art too and here is why :)

Through exercising and eating well I can change my  look, I can shape my body in the way I want and this is art too... I'm  not only sculpting in salt dough I'm also sculpting my body to feel and look better.
Thanks to my exercice I can sit many hours making my art things, I have much more ideas in my head because I feel great in my body and it is healthy body :)
I have two kids and after second one I couldn't look in to the mirror, my skin was too loose and my tummy were far too big to my small  body... I had to do something to feel good...
I started to exercise almost every day, then I started to eat clean too...

I'm not someone who exactly knows what to do and how to eat but I'm trying hard to make it right...and I wanted to share it with you all... Some of my recepies are better than the others but this is what I drink and eat and if any of you would like to try it,,,just give it a go....but please remember I'm not a doctor or personal trainer so don't take it too serious ;)

This is how I look usually after my training :D
All wet like I had shower minutes ago...but believe me,,,,I'm just about to take shower


To jest wlasnie pytanie na dzisiaj....Wiem ze moj blog jest o artystycznej czesci mojej duszy...wiec oto pytanie: Czy moj zdrowy styl zycia i treningi sa powiazane z artem?

hmmmm....Sprobuje odpowiedziec na to pytanie. Byc moze dla wszystkich zainteresowanych moim blogiem nie jest wazne to ze ja uwielbiam cwiczyc, tanczyc i zdrowo sie odzywiac, ale w moich oczach to tez jest art i za chwilke wyjasnie dlaczego.

Dzieki cwiczeniom i zdrowemu trybie zycia moge zmienic wyglad mojego ciala i czuc sie w nim znacznie lepiej....Nie tylko rzezbie i lepie w masie solnej...swoje cialo tez traktuje jak moje male dzielo,,, staram sie je wyrzezbic, dbac o nie by sluzylo mi jak najdluzej...poza tym im lepiej czuje sie sama ze soba tym lepiej idzie mi w innych dziedzinach, mam jasniejszy umysl, dzieki czemu przychodzi mi do glowy wiecej inspiracji artystycznych... Moja pasja wymaga ode mnie wielogodzinnego siedzenia przy biurku wiec bez cwiczen nie byloby mnie tutaj.

Jestem mama dwojki dzieci i po urodzeniu drugiego nie moglam patrzec w lustrze na sama siebie, na rozciagnieta skore na brzuchu i oczywiscie zbyt duzy brzuch do reszty mojego malego ciala, musialam cos z tym zrobic. Zaczelam od cwiczen a pozniej dolaczylam do tego zdrowe odzywianie...Stalo sie to moim stylem zycia.

Nie jestem kims kto dokladnie wie co robic, jak robic i co jesc bo ani nie jestem lekarzem ani personalnym trenerem, nie znam sie na tym ale metoda prob i bledow do czegos udalo mi sie dojsc i tym chcialam sie tutaj z wami podzielic... Mozecie skorzystac z moich rad, wyprobowac czy dzialaja dla was ale prosze nie bierzcie tego zbyt serio, to jest tylko to co ja robie dla siebie, przepisy ktore stosuje dla siebie, jelsi nie jestescie czegos pewni to udajcie sie po porade do kogos bardziej doswiadczonego ;)


Tutaj prosze bardzo zdjecia jak wygladam po treningu, calusienka mokra, pot zcieka po calym ciele, wygladam jakbym wyszla spod przysznica, ale uwierzcie mi...prysznic to ja wlasnie musze wziac :D




And this is a shake I really like to drink after my worout.
Ingrediens:
2-3 table spoons of oats
1 table spoon of peanut butter
3-4 table spoons of greek yogurt
About 100ml lactose free milk
a sliced banana
Blend all ingrediens
Enjoy!!!


A tutaj shake, ktory uwilbiam pic po treningu
Skladniki:
2-3 Lyzki stolowe platkow owsianych
1 lyzka stolowa masla orzechowego
3-4 lyzki stolowe jogurtu greckiego
okolo100ml mleka bez laktozy
pokrojony banan
Wszystko razem miksuje
Smacznego!!!!


My body after two kids and probably about 1,5 to 2 years workout.  I'm not sure if you can see on that photo but my belly button looks really horrible and my skin is still a little bit loose, but thanks to hard work I gained some muscles and now I can feel much better in my post pregnancy skin :)
I hope I can be a little bit of motivation to some of you to take care of your bodies.
I will try in my next sports post to show my before and after photos  

Tak wyglada moje cialo po dwojce dzieci i po okolo poltorarocznych moze dwuletnich cwiczeniach. Nie jestem pewna czy widzicie na tym zdjeciu jak wyglada moj pepek, ale zapewniam ze nie jest zbyt urodziwy a i skora na brzuch nadal jest dosyc luzna, ale dzieki ciezkiej pracy i dobremu odzywianiu udalo mi sie troche zbudowac miesni  i naprawde czuje sie wspaniale w moim pociazowym ciele.
Byloby wspaniale gdyby dla kogokolwiek stalo sie to motywacja do pracy nad soba....naprawde warto.
Postaram sie w nastepnym zdrowym poscie umiescic jakies zdjecia przed i po....mam nadzieje ze cos tam wygrzebie wsrod starszych zdjec.




No comments:

Post a Comment