Monday 1 February 2016

Intricate drawing as a special gift / Wzorzasty rysunek z dedykacja na prezent

I had a problem with the title of my today's post, as English version would sound in polish a wee bit weird ha ha...And today I wanted to give you an idea for a great gift for example for birthday, anniversay, valentines day, mothers day etc. Who wouldn't like something special just for themselves?
I think an intricate heart drawing with some nice sentence (or any other nice drawing with some special words) inside would do it best. 
If you know someone who you love you know for sure what kind of words, afirmation would mean a lot to him/her... so this is a great idea to make something like that for them...

These two drawings I did for my friends and I put inside the hearts the words I thought would fit best :) and I did it well.
I used black fine liner to make my intricate design and then I used watercolours to paint them. Colourful, positive illustration which made my friends happy :)

I think I will do it again, but this time I will scan my illustrations and print them with different sentence...hope you like that idea too :)

Dzisiaj mialam nielada problem z tytulem postu...Poniewaz angielska wersja doslownie przetlumaczona brzmialaby bardzo dziwacznie w jezyku polskim ha ha....
A wiec dzisiaj chcialam wam pprzedstawic propozycje rysunku, ktory swietnie nadaje sie na prezent urodzinowy, rocznicowy, walentynowy i jaki tylko jeszcze chcecie... Kto nie bylby zachwycony prezentem stworzonym specjalnie dla niego?
I dlatego wlasnie mysle ze taki rysunek z sercem, z pieknym zawilym, kolorowym wzorem i piekna sentencja w srodku nadaje sie znakomicie.
Jesli znacie osobe, ktora chcecie obdawrowac, doskonalw wiecie jakie slowa charakteryzuja te osobe, lub jaka afirmacja sprawilaby jej troche radosci....taki prezent z pewnoscia zostanie zapamietany na zawsze

Te dwa rysunki zrobilam dla dwoch wspanialych osob w sumie to bez okazji...tylko dlatego ze chcialam aby poczuly sie wykatkowe i na szczescie udalo mi sie....slowa ktore umiescilam w sercach byly strzalem w dziesiatke... dziewczyny byly zachwycone :)
Kontury zrobilam czarnycm cienkopisem, a wzor pmalowalam farbami akwarelowymi....

Mysle ze tego typu rysunki beda sie pojawialy u mnie na stronce, tym razem bede je rowniez skanowac i wysylac do druku z roznego rodzaju sentecjami....Mam nadzieje ze je polubicie










No comments:

Post a Comment