Sunday 30 March 2014

More and more customers :)

Hello Everyone!!!
After a big break I'm here again. This time with photos of my lovely customers. I've been so busy that couldn't manage with adding anything new here.
Of course I'm really happy I have more and more clients wanting their nails done by me but that's mean I have less time to writing posts on my blog :(
By the way I wanted to say that I'm starting to work from salon as well as a mobile technician.
You can see me now in Eden salon on Bruce Street in Dunfermline on Thursdays...starting from the 10th of April. I'm so excited as I've never been working from salon.
Please keep your fingers crossed...it for sure will help me in my new situation.
I had also some orders :D for First Communion cards, and some Angels too.
I've sold my beloved Mermaid Angel which made me sad a little bit but I'm happy she is in her new home. Hope she will be happy there too.
Ok lets start with photos :)

Witam!!!
No i po dluuugasnej przerwie ...jestem znowu. Tym razem z fotkami paznokci moich kochanych klientek. Bylam tak bardzo zajeta ze nie dalam zupelnie rady by choc na chwileczke tu zajrzec.
Oczywisci jestem ogromnie szczesliwa ze mam coraz wiecej klientek kazdego dnia, lecz niestety to uniemozliwia mi bywanie tu tak czesto jak bym chciala,,,,wiec nie dodaje zadnych postow ani fotek :(
A tak przy okazji chcialam sie wwam pochwalic ze od 10  kwietnia bede rowniez pracowac w salonie, tylko jeden dzien w tygodniu aby nie zaniedbac moich pozostalych klientek. Bedziecie mogli mnie zobaczyc w salonie Eden  w Dunfermline na ulicy Bruce Street...przynajmniej niektore z was ;)
Jestem podekscytowana jak nie wiem co bo jeszcze nigdy w salonie nie pracowalam, ale uwielbiam nowe wyzwania wiec ide naprzod i naprzod. Trzymajcie za mnie kciuki, na pewno sie przydadza
Mialam rowiez i troszke zamowien, kartki na pierwsza komunie sw, rroche aniolow, a nawet sprzedalam mojego najukochanszgo aniola-syrenke, co sparwilo ze lezka mi sie w oku zakreciala, ale mam nadzieje ze bedzie jej dobrze w nowym domku.
Ok to do sedna....troszke zdjec:















3 comments:

  1. Jak to fajnie, kiedy wszystko dobrze się układa:))) Pazurki superaśne...trzymam kciuki i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Świetne paznokcie, to prawdziwy talent żeby robić dzieła sztuki na tak małej powierzchni jak paznokieć:)

    ReplyDelete
  3. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    ReplyDelete