Monday 3 February 2014

Need more time!!!!

Good evening Everybody!!!
I just need more time to do things I love to do... I've got still so many things to do this evening I shouldn't even be here and write anything.... But couldn't not to come...
I think I will try to write this blog in English and in Polish because I want my polish friends to come and visit my blog more often.... So I'll give it a try. I will see how is it going...
I've got lots of salt dough creatures waiting to be painted, but still have so many things to do...and they wait and wait. Hopefully I'll manage to paint some this week :)

Tonight only some of my salt dough still waiting to be painted!!!

Witam!!!
Wlasnie dzisiaj postanowilam ze jednak chce pisac tez w jezyku polskim, po pierwsze jest mi oczywiscie duuuuzo latwiej a poza tym chcialabym aby moi polscy przyjaciele, znajomi i rodzina mogli tu z checia zagladac... bo tlumaczenie na blogu jest dosyc ze tak powiem  do bani!!!
Oczywiscie to co pisze po angielsku i to co piesz po polsku bedzie sie od siebie znacznie roznic,....wiadomo w ojczystym jezyku pisze sie zdecydowanie latwiej....mmmm...i o ile przyjemniej :)

Nie mam ostatnio na nic czasu, tyle masy solnej czeka na pomalowanie, a ja probuje ogarnac, moje klientki, ulotki, wizytowki, moje projekty, prowadzic dom, wychowywac dzieci i zwierzeta, cwiczyc i zdrowo sie ozdzywiac...praktycznie niewykonalne,,,, ale ja jednak musze dac rade...bo chce robic to co kocham najbardziej....czyli tworzyc :)

Dzisiaj tylko zdjecia niepomalowanych czekajacych ktosiow :-)







The sheep as I added before aren't my ideas...I took this idea from other blog. On my page "Easter Decorations" just below main photo on my blog you can find link to blog where they belong

Wszystkie baranki jakie tu widzicie nie sa moim pomyslem. czerpalam inspiracje od jednej wspanialej blogowiczki Natalii Zabawy. Link do jej bloga i barankow znajdziecie w zakladce "Easter Decorations"

No comments:

Post a Comment