Monday 17 February 2014

Nails again

Hello folks!!!!
I'm so sorry I haven't been here for a while....This month is tough for me...There is so many occasions in February to celebrate... Valentines day, Our anniversary day tomorrow, then my husband's birthday and after that my daughter's birthday...So I've been busy organizing everything... So please forgive me if  I will not be here for few next days. But I will try my best to write a new post as soon as possible....

And tonight some more nails work for you to see. Hope you enjoy it :)

Witam wszystkich zagladajacych!!!
Przepraszam ze sie nie pokazywalam w ostatnich dniach, ale tyle mam w tym miesiacu okazji do swietowania, ze zupelnie czasu mi brakowalo na dodawanie nowych zdjec...Wiec byly walentynki, jutro mam rocznice slubu, za chwile mojego meza urodziny a zaraz po tym, urodziny mojej corki...troche bylam zajeta szykowaniem wszystkiego...wiec prosze wybacznie mi moja nieobcnosc...jeszcze tylko ten tydzien i bede do waszej dyspozycji...ale postaram sie dodac cos nowego najszybciej jak to bedzie mozliwe

A dzisiaj pare zdjec z paznokciami... Milego ogladania










2 comments:

  1. Kolejne wspaniałe dzieła ! :) Monika, sztukę ozdabiania paznokci opanowałaś do perfekcji ! :) Pięknie Ci to wychodzi :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Kasiu dziekuje serdecznie za kolejne mile slowa... Te akurat nie sa zbyt swieze, ale kurcze ostatnio tak malo czasu mialam na mojego bloga,,,wiec dodalam pare starych fotek. Ciesze sie ze sie podobaja :)

    ReplyDelete