Saturday 8 February 2014

Justyna's Angel

I wanted to Thank Justyna for ordering one of my Guardian Angels.... I'm so so happy....It was pleasure to work on Custom order...this time Angel wasn't personalized... and was bought as a gift to someone else... hope that person will like it too :)

I've got some problems with adding photos again..... But Think one photo is ok, because You saw my angels already and this one is almost the same. Anyway if I solve my problem out then I will add some more photos...

Chcialam podziekowac Justynie za zamowienie jednego z moich Aniolow... Jestem uszczesliwiona mogac pracowac dla kogos... wykonanie go na zamowienie sprawilo mi wiele radosci...Aniol powedruje jako prezent do kogos innego... mam nadzieje ze bedzie ona zadowolona z upominku :)

Cos mi sie zdjecia nie chca ladowac :(
Ale w sumie juz widzieliscie moje anioly, a ten nie rozni sie wiele od pozostalych wiec mysle ze jedno zdjecie wystarczy... jak sie uporam z problemem wstawie moze jeszcze kilka


No comments:

Post a Comment